مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 16:452021-08-15سياسي

دوره ششم شورای شهر کرج به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند


نایب رییس شوری اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری باید به صورت یکپارچه به سمت مدیریت یکپارچه گام بردارد که البته شورای ششم از هیچ کوشش و کمکی در این زمینه دریغ نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: نظر به مکاتبه شماره 16500 مورخ 15/‏04/‏1400‬ در خصوص تحویل و تحول شهرداری ها در پایان دوره پنجم به دوره ششم شوراها، بدینوسیله اعلام می شود شهرداران سابق موظف به تهیه گزارش از وضع موجود بر اساس بندهای ده گانه به سرپرست جدید و شورای اسلامی شهر دوره ششم هستند.

نایب رییس شوری اسلامی شهر کرج تصریح کرد: درخواست می شود دستور فرمایند بخشنامه فوق الذکر ظرف 7 روز کاری تهیه و مستنداً ارائه شود و ضرورتاً در صحن قرائت تا شهرداری اقدام نماید.

رحیمی در بخش دیگر سخنانش به بحث مدیریت یکپارچه شهری اشاره کرد و افزود: هم اکنون به مدیریت شهری به عنوان مادر خرج نگاه می کنند و این دید بخاطر نبود نگاه واحد ویکپارچه به مدیریت شهری است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی شورای ششم تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری است که این موضوع به جد در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: با مدیریت واحد و یکپارچه شهری ان شاء الله به سمت ایده آل شدن در این زمینه در حال حرکت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره ششم شورای شهر کرج به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند

دوره ششم شورای شهر کرج به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند