مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 12:302021-08-15سياسي

پرستار اصفهانی به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست


صغری آقابابایی از پرستاران بیمارستان حضرت امام موسی کاظم (ع)، پس از ابتلا به کرونا در محل کار، امروز (یکشنبه_24مردادماه) در آی سی یو بیمارستان الزهرا(س) دعوت حق را لبیک گفت.

- ایسنا/اصفهان صغری آقابابایی از پرستاران بیمارستان حضرت امام موسی کاظم (ع)، پس از ابتلا به کرونا در محل کار، امروز (یکشنبه_24مردادماه) در آی سی یو بیمارستان الزهرا(س) دعوت حق را لبیک گفت.

این پرستار مدافع سلامت حدود 20 روز پیش درگیر بیماری کووید19 شد و 10 روز در بیمارستان الزهرا(س) بستری بود.

این اولین شهید مدافع سلامت اصفهان در سال 1400 است و پیش از او، در دوم بهمن ماه سال 1399 دکتر محمد گلشن، فوق تخصص ریه بر اثر ابتلا به بیماری کووید19 به خیل مدافعان سلامت پیوسته بود.

شهید مدافع سلامت صغری آقابابایی 15 سال در لباس سفید پرستاری خدمت می کرد که در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) درگیر ویروس کرونا شد.

مراسم تشییع نمادین این پرستار مدافع سلامت فردا صبح قرار است در بیمارستان امام موسی کاظم(ع) برگزار شود و سپس با نظر خانواده این شهید در شهرستان نجف آباد به خاک سپرده شود.

دکتر محمد گلشن، متولد 1324 و پزشک فوق تخصص ریه بود که سال ها در بیمارستان خورشید به بیماران خدمت رسانی می کرد و پس از بازنشستگی نیز همچنان به طبابت می پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستار اصفهانی به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست

پرستار اصفهانی به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست