مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-15سياسي

نقش موثر بسیجیان خوزستان در قطع حلقه انتقال کرونا در موج چهارم


استاندار خوزستان با اشاره به نقش موثر بسیجیان در قرنطینه و شناسایی مبتلایان به کرونا در موج چهارم، گفت: جای قدردانی فراوان دارد که در موج چهارم کرونا شما (بسیجیان) کاری، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به نقش موثر بسیجیان در قرنطینه و شناسایی مبتلایان به کرونا در موج چهارم، گفت: جای قدردانی فراوان دارد که در موج چهارم کرونا شما (بسیجیان) کاری، کارستان کردید و باعث شدید که در اوج رواج ویروس انگلیسی، حلقه گمشده ای را پیدا و آن حلقه انتقال را قطع کنید.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز (24 مرداد) در رزمایش طرح شهید سلیمانی که در سراسر استان برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: از همه بسیجیان بخاطر زحمات شان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی برای توسعه استان و اکنون در مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: جای قدردانی فراوان دارد که در موج چهارم کرونا شما (بسیجیان) کاری، کارستان کردید و باعث شدید که در اوج رواج ویروس انگلیسی، حلقه گمشده ای را پیدا و آن حلقه انتقال را قطع کنید.

استاندار خوزستان خطاب به بسیجیان، ادامه داد: شما با قرنطینه بیماران کرونایی و در شناسایی افراد مرتبط با مبتلایان و معرفی آنها برای تست و درمان، نقش بزرگی داشتید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر بسیجیان خوزستان در قطع حلقه انتقال کرونا در موج چهارم

نقش موثر بسیجیان خوزستان در قطع حلقه انتقال کرونا در موج چهارم