مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 20:252021-08-14اقتصادي

برقراری مجدد خط مسافری دریایی خرمشهر - کویت


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از برقراری مجدد خط مسافری دریایی بندر خرمشهر - کویت پس از حدود یک سال توقف خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از برقراری مجدد خط مسافری دریایی بندر خرمشهر - کویت پس از حدود یک سال توقف خبر داد.

نورالله اسعدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت از سوی کشور کویت، خط رفت و برگشت مسافری دریایی بندر خرمشهر - کویت متوقف شد.

وی با اشاره به پیگیری مستمر برای از سرگیری خط مسافری دریایی بندر خرمشهر - کویت افزود: این خط به صورت منظم و هفتگی با رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی پس از حدود یک سال توقف، مجددا برقرار شده و آماده سفر دریایی است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: تمام مسافران با به همراه داشتن تست عدم ابتلا به کرونا 72 ساعت پیش از سفر و دارا بودن ملزوماتی از جمله ماسک و دستکش روی صندلی های علامت گذاری شده خواهند نشست؛ سفر خود را آغاز و تا پایان سفر با رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی سفر خود را انجام می دهند.

اسعدی ادامه داد: پایانه مسافری دریایی خلیج فارس در خرمشهر به عنوان یکی از بزرگترین و مدرن ترین پایانه های دریایی کشور و منطقه، نقش عمده ای در توسعه تجاری بندر خرمشهر با سایر بنادر منطقه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری مجدد خط مسافری دریایی خرمشهر - کویت

برقراری مجدد خط مسافری دریایی خرمشهر - کویت