مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-14اقتصادي

مهارت آموزی 86 هزار سرباز در سال 99/ آموزش ها بر پایه اشتغال است


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: سال گذشته 1.

2 میلیون نفر-دوره آموزش های فنی و حرفه ای را دریافت کردند که از این تعداد 596 هزار نفر-دوره در سازمان آموزش فنی و حرفه ای و 620 هزار نفر-دوره در آموزشگاه های آزاد زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای دوره های مهارتی و حرفه ای را گذراندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ، علی اوسط هاشمی رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور در مورد آموزش فنی و حرفه ای گفت: سال گذشته 1.

2 میلیون نفر-دوره آموزش های فنی و حرفه ای را دریافت کردند که از این تعداد 596 هزار نفر-دوره در سازمان آموزش فنی و حرفه ای و حدود 620 هزار نفر-دوره در آموزشگاه های آزاد زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای دوره های مهارتی و حرفه ای خود را گذراندند.

وی گفت: سال گذشته 14 درصد از جمعیتی که در بخش دولتی آموزش مهارتی دیدند، سربازان بود؛ به این ترتیب آموزش مهارتی سربازان در سال گذشته 86 هزار نفر-دوره بوده است.

در کارگاه های مهارت آموزی، حداقل 66 رشته شغلی به سربازان ارائه می شود.

به گفته رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، از ابتدای سال جاری تاکنون برای سربازان در دو بخش کارگاه های آموزشی و محیط کار واقعی، آموزش بیش از 43 هزار نفر شروع شده و همچنان در حال ارائه است و پیش بینی می شود، در سال جاری به 120 هزار نفر سرباز آموزش مهارتی ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی 86 هزار سرباز در سال 99/ آموزش ها بر پایه اشتغال است

مهارت آموزی 86 هزار سرباز در سال 99/ آموزش ها بر پایه اشتغال است