مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-14پزشكي

هیچ همتی برای برخورد با باشگاههای ورزشی متخلف وجود ندارد


اداره کل ورزش و جوانان هیچ همتی برای برخورد با باشگاههای ورزشی متخلف ندارد و این باشگاهها همچنان پشت درهای بسته فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان مرکزی، با اشاره به آمارها و روند رو به افزایش بیماری در استان، اظهار کرد: افزایش میزان بیماران سرپایی نشان می دهد که طی 10 روز آینده موارد بستری و مرگ و میر نیز سیر صعودی خواهند داشت.

فراهان و دلیجان حتی یک تخت خالی هم ندارند وی ادامه داد: در همین لحظه در 2 شهرستان فراهان و دلیجان حتی یک تخت خالی هم وجود ندارد و در دیگر شهرستان ها کمتر از 5 تخت باقی مانده و مدیریت آنها هر روز سخت تر می شود، حتی اگر قرار باشد همین امروز تمامی پروتکل ها دقیقاً رعایت شود 2 هفته درگیر بحران خواهیم بود و اگر رعایت پروتکل ها همچنان دنبال نشود عملاً کاری نمی توان انجام داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: کادر درمان دیگر تابی ندارد و این امر قطعاً روی کیفیت درمان تأثیرگذار است و اشتباهات پزشکی نیز افزایش خواهد یافت، پرستاری که 17 ماه شبانه روز تحت فشار و استرس است دیگر تابی ندارد و باید به این موارد توجه ویژه داشت.

صرف گزارش دادن تأثیری ندارد جمالیان گفت: هفته پیش از رستوران و مراسم های شادی گلایه کردیم و تبعات آن را امروز می بینیم و امروز نیز از مراسم های عزاداری گلایه داریم، درست است که تبلیغات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ همتی برای برخورد با باشگاههای ورزشی متخلف وجود ندارد

هیچ همتی برای برخورد با باشگاههای ورزشی متخلف وجود ندارد