مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-14سياسي

اصلاحات پیشنهادی موافقان و مخالفان طرح فضای مجازی مجلس


اصلاحات پیشنهادی موافقان و مخالفان طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی در برنامه رادیو گفتگو مطرح شد.

- ، سومین برنامه رادیو گفتگو با موضوع نقد و بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی با حضور محمد صادق افراسیابی دکترای سیاستگذاری فرهنگی به عنوان کارشناس مجری، مصطفی انتظاری هروی عضو اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، محمد صادق نصراللهی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع)، احسان کیان خواه متخصص حکمرانی سایبری و مستوره عزت زاده عضو هیئت علمی و مدیر گروه مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی توسط تارنمای رادیو گفتگو منتشر شد.

محمد صادق افراسیابی در ابتدای این برنامه با تاکید بر اینکه نظرات موافقان و مخالفان طرح در برنامه های قبلی بیان شده است از کارشناسان حاضر در استودیو خواست تا اصلاحات پیشنهادی خود را برای ارائه به کمیسیون ویژه بیان کنند.

مصطفی انتظاری هروی در پاسخ به این سوال گفت: در بازه زمانی که دولت دوازدهم کار خود را با اتمام رسانده است و دولت جدید اصلاً مستقر نشده است، طرح موضوع صیانت از کاربران در فضای مجازی شتاب زده است زیرا این طرح بخشی از دولت را ملزم به انجام برخی امور می کند درحالی که نظر دولت و وزرای مربوطه شنیده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات پیشنهادی موافقان و مخالفان طرح فضای مجازی مجلس

اصلاحات پیشنهادی موافقان و مخالفان طرح فضای مجازی مجلس