مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-14ورزشي

فدراسیون ورزشهای همگانی حق هزینه کردن در ورزش قهرمانی را ندارد


نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی تاکید کرد طبق سیاست های ابلاغی فدراسیون ورزشهای همگانی این حق را ندارد که از بودجه ورزش همگانی برای ورزش قهرمانی هزینه کند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، رضا شجیع در مورد اظهاراتی که در مورد شرایط مینی فوتبال صورت گرفته است، گفت: پیام حضور انجمن مینی فوتبال در فدراسیون ورزش های همگانی این است که مأموریت اصلی این انجمن، همگانی است و ضروری است تلاش ها در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت 2500 زمین مینی فوتبال در سراسر کشور فراهم شود.

شجیع افزود: معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش هیچگاه در مورد حمایت از ورزش قهرمانی قولی به رشته ای نداده است و از همان ابتدا هم مشخص بود که مینی فوتبال به صورت همگانی در فدراسیون ما فعالیت خواهد کرد.

طبق سیاست های ابلاغی هم ما این حق را نداریم که از بودجه ورزش همگانی برای ورزش قهرمانی هزینه کنیم.

شجیع در پاسخ به این سوال که چرا مینی فوتبال به فدراسیون فوتبال منتقل نمی شود گفت: بر اساس ساختار تشکیلاتی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حال حاضر امکان انتقال انجمن مینی فوتبال به این فدراسیون وجود ندارد.

ولی ما امیدواریم مثل اتفاقی که در فوتبال ساحلی افتاد، مینی فوتبال هم خیلی زود مورد حمایت فیفا و فدراسیون مربوطه قرار گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون ورزشهای همگانی حق هزینه کردن در ورزش قهرمانی را ندارد

فدراسیون ورزشهای همگانی حق هزینه کردن در ورزش قهرمانی را ندارد