مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-14اقتصادي

امیدواریم کرونا شکست مان ندهد


مدیر بیمارستان سینا اراک با بیان اینکه امیدواریم کرونا شکست مان ندهد، گفت: کادر درمان به شدت تحت فشار هستند، اما متاسفانه میزان رعایتی که باید برای کنترل این بیماری انجام شود را در جامعه شاهد نیستیم.

- ایسنا/مرکزی مدیر بیمارستان سینا اراک با بیان اینکه امیدواریم کرونا شکست مان ندهد، گفت: کادر درمان به شدت تحت فشار هستند، اما متاسفانه میزان رعایتی که باید برای کنترل این بیماری انجام شود را در جامعه شاهد نیستیم.

مجید افشاری روز یکشنبه 17 مرداد در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه امیدواریم روزی برسد که محتوای همه خبرها سلامتی، امنیت و پیشرفت باشد، گفت: متاسفانه شیوع کرونا و مسائل اقتصادی و .

باعث شده است، که هر روزه با خبرهای ناگواری مواجه باشیم که باعث شده است که لذت ورق زدن روزنامه را کم کم به فراموشی بسپاریم.

تصریح کرد: علیرغم اینکه کادر درمان تحت فشار حداکثری است، هنوز هم در رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، سهل انگاری می شود که همین امر موجب بروز بحران ها و اتفاقات ناگواری در سطح استان و کشور شده است.

امیدواریم واکسیناسیون با سرعت بیشتری صورت بگیرد چراکه بسیار در بهبود شرایط موثر است، متاسفانه در حال حاضر کادر درمانی واکسینه شده هم گاهی دوباره مبتلا می شوند، ولی تزریق واکسن کمک می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم کرونا شکست مان ندهد

امیدواریم کرونا شکست مان ندهد