مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-14اقتصادي

پیگیر پرداخت مطالبات تولیدکنندگان خوزستان از شرکت های نفتی هستیم


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: پیگیر حل مشکلات و پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی خوزستان از شرکت های نفتی در استان هستیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: پیگیر حل مشکلات و پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی خوزستان از شرکت های نفتی در استان هستیم.

اخلاق محمدیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع کوچک در خوزستان اظهار کرد: مطالبات واحدهای تولیدی از شرکت های نفتی پرداخت نشده است و این مساله مشکلات متعددی را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است.

وی افزود: در خصوص مطالبات واحدهای صنعتی تولیدکننده قطعات و تجهیزات مربوط به صنایع نفتی در خوزستان از شرکت های نفتی استان، مشکلات متعددی وجود دارد که پیگیر حل این مشکلات هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: با توجه به تغییر قیمت محصولات و مواد اولیه به دلیل تورم، عدم پرداخت مطالبات و یا پرداخت دیرهنگام مطالبات واحدهای تولیدی باعث وارد شدن خسارت های سنگین به این واحدهای تولیدی در استان می شود.

محمدیان ادامه داد: ما پیگیر حل این مشکلات و پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی در خوزستان هستیم اما علی رغم این پیگیری ها و تلاش های فراوان انجام شده، دریافت مطالبات واحدهای تولیدی از شرکت های نفتی تاکنون محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر پرداخت مطالبات تولیدکنندگان خوزستان از شرکت های نفتی هستیم

پیگیر پرداخت مطالبات تولیدکنندگان خوزستان از شرکت های نفتی هستیم