مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-12اقتصادي

افزایش راندمان تولید شلیل در اصلاندوز/ نبود صنایع تبدیلی اصلی ترین مشکل کشاورزان


فصل برداشت محصول باغی شلیل از اواخر تیرماه در شهرستان اصلاندوز آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

اما با اینکه در سایه تلاش کشاورزان و رحمت الهی، - خبرگزاری فارس-اردبیلحسین زالی: شهرستان اصلاندوز مغان با دارا بودن تنوع محصولات باغی و تولیدات، یکی از مناطق شاخص در استان اردبیل به شمار می رود که شلیل از جمله این محصولات است و برداشت آن از 400 هکتار از باغ های شهرستان اصلاندوز شروع شده است.

محصول شلیل به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا، علاوه بر تازه خوری و عرضه در بازارهای داخلی، به دلیل داشتن مشتریان خاص خود به کشور های همسایه مثل روسیه، ترکیه و آذربایجان نیز صادر می شود.

برداشت 20 هزار تن شلیل از باغات اصلاندوز  محمد روحی، رییس مرکز جهاد کشاورزی شهرستان اصلاندوز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به برداشت محصولات شلیل در شهرستان اصلاندوز در دومین ماه فصل تابستان اظهار کرد: شهرستان اصلاندوز حدود 600 هکتار باغ دارد که 400 هکتار از آن به باغات شلیل اختصاص دارد.

وی با اشاره با میزان برداشت شلیل در شهرستان اصلاندوز، افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از 20 هزار تن میوه شلیل از این باغات برداشت شود.

رییس مرکز جهاد کشاورزی شهرستان اصلاندوز با اشاره به وجود آب و هوای مطبوع در این شهرستان بیان کرد: اصلاندوز به همین دلیل، خاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش راندمان تولید شلیل در اصلاندوز/ نبود صنایع تبدیلی اصلی ترین مشکل کشاورزان

افزایش راندمان تولید شلیل در اصلاندوز/ نبود صنایع تبدیلی اصلی ترین مشکل کشاورزان