مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-10سياسي

تا هفته آینده پرداخت های خوبی به آبداران خوزستان خواهیم داشت


استاندار خوزستان با بیان اینکه پروژه های ضربتی آب و فاضلاب تا پایان شهریور اجرا میشود، در خصوص مطالبات آبداران، گفت: تا هفته آینده پرداخت های خوبی به آبداران خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در پایان نشست قرارگاه آب و فاضلاب اظهار کرد: در مباحث مربوط به جمع آوری روان آب ها و سیستم دفع فاضلاب به سه شکل تقسیم کار صورت گرفته است که یک بخش کارهایی است که جزو وظایف شهرداری محسوب میشود بخش دیگر اقداماتی است که بر عهده شرکت آبفا است و بخش سوم هم شامل کارهای مشترک شهرداری و آبفاست که باید انجام شود.

وی افزود: در نقطه مربوطه به خط اصلی دفع آب که از دانشگاه چمران میگذرد قرار شد از حد فاصل دانشگاه علوم پزشکی و شهید چمران به سرعت انجام شود و برای این کار تامین منابع شد و از منابع استان پنجاه میلیارد تومان، از منابع شهرستانی ده میلیارد و از منابع متمرکز نیز ده میلیارد که در مجموع 70 میلیارد اختصاص دادیم.

سلیمانی ادامه داد: معادل همین عدد نیز شهرداری باید لحاظ کند که جمعاً 135 میلیارد تومان خواهد شد که قسمت عمده پروژه انجام شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: دو کمیته مشخص شد یکی با مسوولیت ستاد بحران که روزانه از پیشرفته پروژه های آبهای سطحی بازدید کند و یک کمیته نیز مربوط به کارهای مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا هفته آینده پرداخت های خوبی به آبداران خوزستان خواهیم داشت

تا هفته آینده پرداخت های خوبی به آبداران خوزستان خواهیم داشت