مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 15:202021-08-10اقتصادي

صدور یک هزار و 150 کارت بازرگانی در سال 99 در تبریز


نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: در سال گذشته یک هزار و 150 فقره کارت بازرگانی و 350 کارت عضویت و در سه ماه اول امسال نیز 319 فقره کارت بازرگانی و 95 کارت عضویت صادر شده است.

- ابوالفتح ابراهیمی ، در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: روزخبرنگار، روز صداقت و راستی و روز انتشار حقایق به وسیله انسان هایی است که کارشان سخت و زیان آور محسوب می شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به ثبت 98 شرکت از زمان افتتاح اتاق بازرگانی تبریز تاکنون، اضافه کرد: در سال گذشته 33 جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان تشکیل شد و نتایج این جلسات منجر به تدوین 62 دستور جلسه، 109 مصوبه استانی، 66 پیشنهاد ملی، 16 دستاورد ملی و 25 مصوبه استانی شد.

دبیر هیأت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز نیز ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: در ایام عزاداری امام حسین(ع) از همه ی خبرنگاران می خواهیم که برای مبارزه با فساد باید حسین وار وارد صحنه شوند.

رضا کامی ادامه داد: خبرنگاران باید در جهت سالم سازی فضای اقتصادی و فرهنگی و برقراری آرامش روحی و روانی کشور قدم بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور یک هزار و 150 کارت بازرگانی در سال 99 در تبریز

صدور یک هزار و 150 کارت بازرگانی در سال 99 در تبریز