مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-10اقتصادي

خوزستان راه خود را در صنایع کوچک پیدا کرده است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: خوزستان راه خود را در حوزه صنایع کوچک پیدا کرده و روند سرمایه گذاری در صنایع استان مثبت شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: خوزستان راه خود را در حوزه صنایع کوچک پیدا کرده و روند سرمایه گذاری در صنایع استان مثبت شده است.

اخلاق محمدیان در دیدار صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع کوچک با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان که امروز (19 مردادماه) به مناسبت به مناسبت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک و با موضوع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد، اظهار کرد: واحدهای صنعتی کوچک، عمده فعالیت های صنایع کشور را شکل می دهند.

در استان خوزستان 73 شهرک و ناحیه صنعتی و حدود 10 هزار هکتار زمین صنعتی وجود دارد و حدود 4 هزار و 36 قرارداد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی خوزستان منعقد شده است که از این میزان، یک هزار و 773 واحد صنعتی به بهره برداری و چرخه تولید رسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از یک هزار و 773 واحد صنعتی و تولیدی خوزستان، یک هزار و 379 واحد واحد فعال هستند و 394 واحد تولیدی و صنعتی نیز غیر فعال هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در خصوص فعالیت های صنایع در حوزه های مختلف، گفت: عمده صنایع مستقر در خوزستان مربوط به صنایع فلزی هستند که 33 درصد از کل ظرفیت تشکیل دهنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان راه خود را در صنایع کوچک پیدا کرده است

خوزستان راه خود را در صنایع کوچک پیدا کرده است