مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-10سياسي

آنچه باعث مشکل می شود عملکرد نامطلوب مسوولان است نه حقیقت گویی خبرنگاران


نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز گفت: آنچه باعث ایجاد مسائل و مشکلات مختلف می شود عملکرد نامطلوب مسوولان است نه حقیقت گویی و شفاف سازی خبرنگاران.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  ابوالفتح ابراهیمی  امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: اینکه می پرسند آیا حقیقت را همیشه باید گفت، معتقدم بله گفتن حقیقت باعث رشد و تعالی جامعه می شود باید حقیقت را همیشه گفت.

وی افزود: آنچه باعث ایجاد مسائل و مشکلات مختلف در جامعه می شود عملکرد نامطلوب مسوولان است نه حقیقت گویی و شفاف سازی خبرنگاران.

  در این جلسه جمشید برزگر عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز تصریح کرد: جامعه زمانی به عدالت دست می یابد که خبرنگاران بی هیچ واهمه ای واقعیت ها را ثبت کنند.

رییس انجمن انبوه سازان کشور ادامه داد: در شرایط سخت کنونی همه باید دست به دست هم دهیم و از این بحران عبور کنیم که در این عرصه به تحلیل های خبرنگاران و بیان حقایق از سوی آنها در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیاز مبرم داریم.

امجد، دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز نیز اذعان داشت: نقش خبرنگاران در توسعه پایدار جوامع غیر قابل انکار است و امیدواریم با کمک هم جامعه را از این شرایط بحرانی خارج کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باعث مشکل می شود عملکرد نامطلوب مسوولان است نه حقیقت گویی خبرنگاران

آنچه باعث مشکل می شود عملکرد نامطلوب مسوولان است نه حقیقت گویی خبرنگاران