مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-10اقتصادي

بابت خاموشی ها عذرخواهی می کنم/امید به کاهش قطع برق در فارس


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ضمن پوزش از مردم به دلیل خاموشی های ناخواسته و مدیریت اضطراری بار، ابراز امیدواری کرد که با کاهش شدت گرمای هوا و همراهی مشترکان در مدیریت مصرف شاهد کم شدن میزان قطعی برق در استان باشیم.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ضمن پوزش از مردم به دلیل خاموشی های ناخواسته و مدیریت اضطراری بار، ابراز امیدواری کرد که با کاهش شدت گرمای هوا و همراهی مشترکان در مدیریت مصرف شاهد کم شدن میزان قطعی برق در استان باشیم.

احمدرضا خسروی ضمن تشکر و قدردانی از مشترکان به واسطه رعایت مدیریت مصرف برق، خواستار تداوم این همراهی و مشارکت درتامین برق مطمئن و پایدار در این برهه زمانی مهم و حساس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از توزیع برق فارس، خسروی دلیل بروز برخی مشکلات صنعت برق در کشور را، افزایش بی سابقه دما و ورود گرمای زودرس ، همچنین کاهش بارندگی ها و از مدار خارج شدن نیروگاه های برقابی ذکر کرد.

خسروی گفت: اعمال خاموشی های مدیریت اضطراری بار در سطح استان باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شد،که خوشبختانه با همکاری مشترکان فهیم به خصوص مشترکان کشاورزی و صنعتی و همچنین با تلاش شبانه روزی و فداکارانه همکاران خدوم صنعت برق استان در عرصه های مختلف، سعی می شود که این خاموشی های اضطراری بار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابت خاموشی ها عذرخواهی می کنم/امید به کاهش قطع برق در فارس

بابت خاموشی ها عذرخواهی می کنم/امید به کاهش قطع برق در فارس