مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 09:272021-08-10اقتصادي

به آب اندازی کشتی پشتیبان ماهیگیری پارس صدف یک در آینده ای نزدیک


مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، نماینده سازمان شیلات ایران، معاون شرکت ایزوایکو و بهره بردار پروژه ضمن بازدید از روند اتمام کار کشتی پشتیبان ماهیگیری پارس صدف یک از به آب اندازی و بهره برداری از آن در آینده ای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول دریایی با اشاره به اینکه این شناورها مایحتاج شناورهای صیادی بویژه شناورهای آب دور را در دریا تامین می کنند و در مقابل آبزیان صید شده  انها را دریافت و به ساحل  منتقل می کنند، گفت : با استفاده از این شناورها راندمان صید شناورهای صیادی افزایش می آید و همچنین شاهد کاهش مدت زمان رفت و آمد و  کاهش هزینه های آن برای صیادان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این شناور 64 متر طول و حدود 12 متر عرض دارد تصریح کرد:  این شناور قابلیت نگهدای و حمل 500 هزار لیتر سوخت، 450 تن ماهی و محصولات صید شده و 350 هزار لیتر آب را دارد.

مدیرکل شیلات هرمزگان، برخورداری از تونل انجماد با قابلیت انجماد 60 تن ماهی در دو شیفت شبانه روز در دمای منفی 30 درجه سانتی گراد و  دو انبار نگهداری ماهی (هر انبار 450 متر مکعب؛ 225 تن ماهی منجمد مجموعاً 900 متر مکعب، 450 تن ماهی منجمد) در دمای منفی 18 درجه سانتی گراد را از ویژگی های این شناور خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به آب اندازی کشتی پشتیبان ماهیگیری پارس صدف یک در آینده ای نزدیک

به آب اندازی کشتی پشتیبان ماهیگیری پارس صدف یک در آینده ای نزدیک