مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-10سياسي

پاسخ دکتر ایمانیه به یک نامه


رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این که هیچ گاه به واسطه توصیه به مسئولیت گمارده نشده است، تاکید کرد برای او حضور در عرصه خدمت ارجح تر از کنج عافیت و ثروت اندوزی بوده است.

- دکتر محمدهادی ایمانیه با اشاره به نامه یکی از پزشکان شیراز درباره عملکرد وی و طرح برخی پرسش ها که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: بنده براساس تصمیم دکتر لنکرانی وزیر وقت به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی شدم و در مراحل بعد خانم دکتر دستجردی و آقای دکتر هاشمی شاهد بودند که چندین بار استعفا دادم ولی پذیرفته نشد و به هرحال حجت را بر خودم تمام ندانستم که میدان خدمت را به عنوان فرصت ترک کنم و مانند برخی کنج عافیت طلبی و ثروت اندوزی را ترجیح دهم.

او با بیان اینکه نوع نگرش سیاسی بنده و خانواده ام طی 30 سال گذشته مشخص است و همواره در مقابل مردم شهر شیراز و استان فارس به عنوان یک فرد اصولگرا معرفی شده ام، افزود: برخی این پرسش را مطرح می کنند که چرا در دوران دولت آقای روحانی به کار خود ادامه دادم؟ که در پاسخ باید گفت در دوران دولت قبل از آقای احمدی نژاد حداکثر مسئولیت بنده معاونت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود و منصوب از طرف وزیر نبودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دکتر ایمانیه به یک نامه

پاسخ دکتر ایمانیه به یک نامه