مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-10سياسي

اجرای طرح نذر خون حسینی در پایگاه های اهداء خون خراسان رضوی


سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت: از ابتداء ماه محرم طرح نذر خون حسینی در پایگاه های اهداء خون خراسان رضوی اجرا می شود.

  - ایسنا/خراسان رضوی سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت: از ابتداء ماه محرم طرح نذر خون حسینی در پایگاه های اهداء خون خراسان رضوی اجرا می شود.

  حمیدرضا اسلامی در این خصوص اظهار کرد: از اول ماه محرم طرح نذر خون حسینی با شعار اهداء خون تو تداوم تپش قلب جهان در پایگاه های اهداء خون خراسان رضوی آغاز شده و تا آخر ماه صفر، سالروز شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

وی افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی 8 پایگاه استان به اهداکنندگان خون خدمات رسانی می کنند که شامل دو پایگاه و تیم سیار مستقر در مرکز رفاهی دانشگاه واقع در روبروی خیابان کفایی، خیابان دانشگاه (پذیرش بانوان و آقایان)، پایگاه ثامن واقع در جوار حرم مطهر رضوی پارکینگ شماره چهار ( پذیرش فقط آقایان ) و همچنین پنج پایگاه در شهرستان های تربت حیدریه، گناباد، نیشابور، سبزوار و قوچان راه اندازی شده است.

سرپرست انتقال خون خراسان رضوی با بیان اینکه سامانه ای جهت نوبت دهی به اهداکنندگان خون آماده شده است، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم که مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه را تنها به روز خاص معطوف نکنند، زیرا نیاز به خون همیشگی و مداوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نذر خون حسینی در پایگاه های اهداء خون خراسان رضوی

اجرای طرح نذر خون حسینی در پایگاه های اهداء خون خراسان رضوی