مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-10اقتصادي

صید 6 میلیادی کیلکاماهیان توسط صیادان گیلانی


مدیرکل شیلات گیلان، از افزایش 300 درصدی کیلکاماهیان در گیلان خبر داد و گفت: صید کیلکاماهیان به علت تخم ریزی و شرایط جوی از ابتدای سال 1400 تا پایان خردادماه به صورت خودجوش و توسط خود صیادان گیلانی تعطیل بود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل شیلات گیلان، از افزایش 300 درصدی کیلکاماهیان در گیلان خبر داد و گفت: صید کیلکاماهیان به علت تخم ریزی و شرایط جوی از ابتدای سال 1400 تا پایان خردادماه به صورت خودجوش و توسط خود صیادان گیلانی تعطیل بود.

عظیم مدبری در گفت وگو با ایسنا، از افزایش صید کیلکاماهیان در گیلان خبر داد و اظهار کرد: صیادان کیلکاگیر گیلانی با 30 فروند شناور صیادی کیلکا در تیرماه سالجاری موفق شدند به میزان 1056 تن انواع ماهی کیلکا به ارزش شش میلیارد تومان از دریای خزر صید کنند.

وی با بیان اینکه این میزان صید کیلکا نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 300 درصد افزایش داشته است، افزود: صید کیلکاماهیان به علت تخم ریزی و شرایط جوی از ابتدای سال 1400 تا پایان خردادماه به صورت خودجوش و توسط خود صیادان گیلانی تعطیل بود.

مدیرکل شیلات گیلان پیش بینی کرد که در صورت مساعد بودن شرایط جوی و انجام عملیات دریاروی صید کیلکا تا پایان سال جاری به مزر 6000 تن برسد و یادآور شد: کیلکای آنچوی، چشم درشت و معمولی سه گونه کیلکاماهیان دریای خزر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید 6 میلیادی کیلکاماهیان توسط صیادان گیلانی

صید 6 میلیادی کیلکاماهیان توسط صیادان گیلانی