مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-10سياسي

برپایی عزاداری حسینی در هزار و 200 هیأت مذهبی در البرز


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به ثبت نام یک هزار و 200 هیأت مذهبی البرز در سامانه بیرق اشاره کرد و گفت: مجوز لازم برای این هیأت ها صادر شده است و هیأت هایی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند باید در این سامانه درخواست «هیأت موقت در ایام کرونا» بدهند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به فرارسیدن ایام عزای حسینی با تاکید بر اینکه محرم و عاشورا قله فرهنگ اسلامی است، گفت: امیدواریم که محرم امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا به بهترین شکل ممکن برگزارشود و تبلیغات اسلامی از همه امکانات برای تحقق این هدف استفاده می کند.

وی در ادامه به ثبت نام یک هزار و 200 هیأت مذهبی البرز در سامانه بیرق اشاره کرد و افزود: مجوز لازم برای این هیأت ها صادر شده است و هیأت هایی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند باید در این سامانه درخواست هیأت موقت در ایام کرونا بدهند تا هرچه زودتر مجوز لازم برای فعالیتشان صادر شود.

این مقام مسؤول با بیان امسال فعالیت تمام هیأت های مذهبی در محرم و صفر در دستور کار قرار گرفته است، افزود: اگر همه هیأت های مذهبی فعال باشند از تجمع در هیأت جلوگیری و جمعیت عزادار در بین هیأت ها تقسیم می شود و خطر ابتلا به کرونا کمتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی عزاداری حسینی در هزار و 200 هیأت مذهبی در البرز

برپایی عزاداری حسینی در هزار و 200 هیأت مذهبی در البرز