مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 17:202021-08-09سياسي

بیادی، فعال اصولگرا: رییسی از سهم خواهی ها گلایه کرده است


حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا در مورد سهم خواهی جریان های مختلف از دولت رییسی گفت: همانطور که قبلا گفتم رییس جمهور منتخب که در زمان ثبت نامش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حسن بیادی فعال سیاسی اصولگرا در گفت وگو با راهبرد معاصر ، درباره چیدمان کابینه دولت سیزدهم گفت: همانطور که میدانید شعار آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در کارزار انتخابات شعار هر خانه یک ستاد بود او برای جلوگیری از انتساب وی به جریان های سیاسی و احتمال سهم خواهی ها پس از انتخابات این شعار را برگزیده بود و بر آن تاکید داشت.

علیرغم اینکه وی از اعضاء اصلی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز می باشند عدم وابستگی خود را به گروه ها و احزاب و جناح های سیاسی با اعلام این شعار اعلام کرده بود.

وی ادامه داد: بعد از پایان رقابت های انتخاباتی اعلام کرد که باید تمام ستادهای انتخاباتی تعطیل و تمام بسترهای سهم خواهی را هم با دیالوگ های مختلف در سخنرانی های خود مسدود کرد و با ارائه یک سامانه الکترونیکی از همگان درخواست کرد که با پرهیز از سهم خواهی شایستگان را برای عرصه های مدیرتی مختلف کشور خود مردم معرفی کنند.

تا معتمدین وی در کمیته های مختلف بتوانند جهت انتخاب افراد برای مناصب گوناگون بدون دغدغه فرصت شایسته گزینی داشته باشند و از ملاقات ها و هم نشینی با بزرگان و مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیادی، فعال اصولگرا: رییسی از سهم خواهی ها گلایه کرده است

بیادی، فعال اصولگرا: رییسی از سهم خواهی ها گلایه کرده است