مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-09اقتصادي

کاهش هزار درصدی آتش سوزی مراتع درهمدان


مدیرکل منابع طبیعی استان همدان به وضعیت آتش سوزی مراتع استان اشاره کرد و گفت: در سال جاری با کاهش هزار درصدی آتشسوزی در مراتع استان  نسبت به سال قبل مواجه بوده ایم.

- ایسنا/همدان مدیرکل منابع طبیعی استان همدان به وضعیت آتش سوزی مراتع استان اشاره کرد و گفت: در سال جاری با کاهش هزار درصدی آتشسوزی در مراتع استان  نسبت به سال قبل مواجه بوده ایم.

اسفندیار خزایی با حضور در دفتر ایسنا به مناسبت روزخبرنگار، ضمن تبریک این روز، افزود: امسال پنج فقره آتشسوزی به مساحت پنج هکتار رخ داده در حالیکه در سال قبل 38 فقره آتشسوزی به مساحت 86 هکتار را تجربه کردیم.

وی تأکید کرد: البته تا قبل از سال 95 آتش سوزی ها در سطح استان بیشتر از 500 هکتار بود اما خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته توسط سازمان منابع طبیعی و جلسات متعددی که با سازمان های مدیریت بحران، محیط زیست، شهرداری، آتش نشانی، هلال احمر و هیئت کوهنوردی برگزار شد، آتش سوزی ها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

خزایی با اشاره برعلت وقوع آتشسوزی در مراتع استان، اظهار کرد: تنها پنج درصد آتش سوزی ها منشأ طبیعی مانند صاعقه داشته و 95 درصد دیگر منشأ انسانی دارد برای مثال اختلافات محلی، آتش سیگار و آتش روشن کردن گردشگران در طبیعت از دلایل عمده آتش سوزی مراتع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هزار درصدی آتش سوزی مراتع درهمدان

کاهش هزار درصدی آتش سوزی مراتع درهمدان