مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-09اقتصادي

تکلیف جدید سازمان بورس به پالایشی ها


شرکت های دو صنعت محصولات شیمیایی و پالایشگاهی علاوه بر ارائه پیش بینی عملکرد مکلف به ارائه پیش بینی سود و زیان سناریومحور شدند.

رییس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این مطلب گفت: - گزارش پیش بینی عملکرد شرکت ها، چشم اندازی از وضعیت آینده شرکت در اختیار سهامداران به خصوص افرادی که وقت کافی برای تجزیه و تحلیل اطلاعات شرکت ندارند یا از دانش کافی در این خصوص بهره مند نیستند، قرار می دهد.

این چشم انداز از زبان مدیریت شرکت ها بیان می شود، به بیان دیگر مدیر شرکت هر موضوعی که فکر می کند باید در شرکت محقق شود را از این طریق افشا می کند.

ولی الله جعفری پیش بینی عملکرد این دو صنعت را تحت تاثیر چند متغیر، دستخوش تغییر دانست و افزود: نوسانات قیمت ارز و قیمت نفت از مواردی هستند که ممکن است پیش بینی شرکت را تحت تاثیر قرار دهند.

بر این اساس، به شرکت ها اعلام شده به دلیل متغیرهایی که نوسان آنها عملکرد آینده شما را تحت تاثیر قرار می دهد، این موارد را در یک بازه معقول پیش بینی کرده و بر اساس این عوامل نیز سود و زیان شرکت را پیش بینی کنید.

او تصریح کرد: در خصوص شرکت های صنعت پالایشگاهی ها، در نظر داشته باشید که وزارت نفت و زیرمجموعه های آن باید قیمت خوراک و همچنین قیمت محصولات را به پالایشگاه ها اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف جدید سازمان بورس به پالایشی ها

تکلیف جدید سازمان بورس به پالایشی ها