مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 02:152021-08-08اقتصادي

بە روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن


به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کردستان، وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه ای از اعلام فرایند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن و امکان ثبت نام از (16مرداد) خبر داد.

- ایسنا/کردستان به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کردستان، وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه ای از اعلام فرایند به روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن و امکان ثبت نام از (16مرداد) خبر داد.

عرفان مرادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی در اطلاعیه خود تصریح کرده است: با عرض پوزش از وقفه ایجاد شده در فرآیند ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به اطلاع می رساند فرآیند به روز رسانی سامانه مذکور انجام و امکان ثبت نام در آن از (16 مرداد 1400) میسرشده و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی https://tem.

mrud.

ir/ مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: پیش از این اعلام شده بود ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور 1400 ادامه خواهد یافت.

مرادی ادامه داد: سقف وام ودیعه مسکن در تهران 70 میلیون تومان، در سایر کلانشهرها شامل شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز،تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه 40 میلیون تومان و در سایر شهرها 25 میلیون تومان تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بە روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن

بە روزرسانی سامانه ثبت نام تسهیلات ودیعه اجاره مسکن