مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 18:302021-08-08حوادث

کلاهبرداری 10 میلیاردی به بهانه خرید جهیزیه


7 مرد شیاد که با تشکیل یک باند به بهانه خرید جهیزیه و تبلت برای دانش آموزان از 610 نفر در لرستان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، مدتی قبل به دنبال شکایت چند خانواده به پلیس مبنی بر اینکه افرادی به بهانه اینکه در یک خیریه فعالیت می کنند و می خواهند برای افراد کم بضاعت جهیزیه خریده یا برای دانش آموزان تبلت و تلفن همراه بخرند از آنها مبالغی پول دریافت کرده و متواری شده اند.

پس از این شکایت ها رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیقات آغاز شد.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر گفت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد اعضای باندهای کلاهبرداری 7 متهم را در سطح شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

اعضای این باند با به کارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش مؤسسات خیریه برای تهیه جهیزیه، خرید گوشی و تبلت دانش آموزی ارزان و بسیار کمتر از قیمت بازار برای خانواده ها و دانش آموزان کم بضاعت مبلغی را از شهروندان دریافت و وعده می دادند در موعد مقرر اجناس را تحویل آنان خواهند داد و با این روش از مالباختگان از 10 میلیون ریال تا 7 میلیارد ریال کلاهبرداری می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 10 میلیاردی به بهانه خرید جهیزیه

کلاهبرداری 10 میلیاردی به بهانه خرید جهیزیه