مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-08سياسي

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد


سوگواره بصیرت عاشورایی در طول دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سوگواره بصیرت عاشورایی در طول دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی در طول دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: سوگواره بصیرت عاشورایی با چهار هدف تببین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و بهره مندی از آنها برای جامعه امروز، استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه جهت اجرای ویژه برنامه های مذهبی ماه محرم متناسب با وضعیت هر شهرستان، اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین علیه السلام و عدالت در حمایت از هیأت مذهبی و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها به ویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بر اساس هر کدام از وضعیت های آبی، زرد، نارنجی و قرمز برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعویض پرچم بقاع متبرکه با بیرق عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد