مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-08بين الملل

آتش سوزی در یک و نیم میلیون هکتار از اراضی جنگلی روسیه


در روستایی به نام بایاس کویول در یک منطقه جنگلی کوهستانی، 31 خانه و 8 ساختمان دیگر در آتش سوخت و حریق به سرعت در حال گسترش به مناطق مجاور است.

- آتش سوزی های جنگلی بیش از یک و نیم میلیون هکتار اراضی جنگلی این کشور را فرا گرفته و حریق بیش از 30 خانه روستایی را نابود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رسانه های روسیه ازجمله شبکه اول تلویزیون این کشور روز یکشنبه به نقل از سازمان محافظت هوایی جنگل های روسیه اعلام کردند که یک میلیون و 542 هزار هکتار در مناطق جنگلی روسیه گرفتار حریق شده اند و در شبانه روز اخیر حریق در یکهزار و 379 هکتار اطفاء شده است.

در مجموع 174 کانون آتش سوزی جنگلی در روسیه گزارش شده است که بخش عمده حریق در جمهوری یاکوتیا در منطقه یاکوتیا ثبت شده و در این منطقه یک میلیون و 395 هزار هکتار در آتش می سوزد.

در زمان حاضر 12 روستا و بخش در جمهوری یاکوتیا در معرض حریق قرار دارد و ساکنان این روستاها تخلیه شده اند و هواپیماهای وزارت موقعیت های اضطراری روسیه بطور منظم در اطفاء حریق شرکت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اینترفاکس، در روستایی به نام بایاس کویول در یک منطقه جنگلی کوهستانی، 31 خانه و 8 ساختمان دیگر در آتش سوخت و حریق به سرعت در حال گسترش به مناطق مجاور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در یک و نیم میلیون هکتار از اراضی جنگلی روسیه

آتش سوزی در یک و نیم میلیون هکتار از اراضی جنگلی روسیه