مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-07بين الملل

نشست وین احتمالا اوایل سپتامبر از سرگرفته می شود


خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز به نقل از یک مقام اروپایی اعلام کرد: نشست وین احتمالا اوایل سپتامبر از سرگرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لارنس نورمن (Laurence Norman) خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز شنبه در پیامی توییتری نوشت: یک مقام ارشد اروپایی گفت که قاطعانه حدس می زند که گفتگوها با ایران در وین اوایل سپتامبر از سرگرفته شود.

البته وی اعلام کرد که این تنها حدس است و امیدوار است این موضوع زمانی که کابینه دولت جدید به طور کامل تشکیل و مورد تایید قرار بگیرد، روی دهد.

از سوی دیگر، انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به نمایندگی از این اتحادیه در مراسم تحلیف سید ابراهیم رییسی رییس جمهور جدید ایران شرکت کرده بود؛ با مغتنم شمردن فرصت، دیداری با دیگر مقامات خارجی حاضر در این مراسم داشته است.

وی در همین رابطه در توییتی نوشت: از چوی جونگ کان قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی برای گفتگوی جالبی که پیرامون مسئله برجام و شبه جزیره کره داشتیم؛ سپاسگزارم.

منتظر بازدید ایشان از بروکسل برای ادامه تقویت روابط با این شریک کلیدی اتحادیه اروپا هستم.

پیشتر، چوی جونگ کان قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی هم که به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید ایران به تهران آمده بود؛ در حساب کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست وین احتمالا اوایل سپتامبر از سرگرفته می شود

نشست وین احتمالا اوایل سپتامبر از سرگرفته می شود