مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-07اقتصادي

باند دوم محور غرق آباد به نوبران افتتاح شد/جاده مرگ از این پس کمتر جان می گیرد


در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و جمعی از مسئولان باند دوم محور غرق آباد به نوبران افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

- ایسنا/مرکزی در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و جمعی از مسئولان باند دوم محور غرق آباد به نوبران افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

فرماندار ساوه شنبه 16 مردادماه در آیین بهره برداری از این طرح در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: باند دوم محور غرق آباد به نوبران به طول 10 کیلومتر با صرف اعتباری معادل 17 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

علی میرزایی افزود: با بهره برداری از این طرح عمرانی محور مواصلاتی شهر غرق آباد شهر نوبران دو بانده می شود که تاثیر قابل توجهی در کاهش ترافیک و سوانح جاده ای خواهد داشت.

وی با اشاره به آمار قابل توجه سوانح جاده ای در محور قدیم ساوه به نوبران اظهار کرد: با دو بانده شدن 10 کیلومتر از مسیر 55 کیلومتری این محور شاهد از بین رفتن تصادفات شاخ به شاخ خواهیم بود و عملا آمار سوانح ترافیکی کاهش خواهد یافت.

فرماندار ساوه افزود: زیرسازی، آسفالت، شبکه گاز، نیوجرسی، نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی از جمله اقداماتی بوده است که در انجام عملیات اجرایی این پروژه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند دوم محور غرق آباد به نوبران افتتاح شد/جاده مرگ از این پس کمتر جان می گیرد

باند دوم محور غرق آباد به نوبران افتتاح شد/جاده مرگ از این پس کمتر جان می گیرد