مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-07سياسي

برنامه های ماه محرم توسط 612 هیئت مذهبی در کردستان برگزار می شود


رییس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: ویژه برنامه های ماه محرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در 612 هیئت مذهبی کردستان برگزار می شود.

- نورعلی خزاعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: امسال با حمایت ها و مشارکت های مردم استان کردستان برنامه های محرم در 612 هیئت مذهبی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در ایام محرم طی محرم امسال در کردستان اظهار کرد: برگزاری 24 مراسم همایش شیرخوارگان حسینی(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان، برگزاری 120 ایستگاه سلامت و صلواتی مردمی با رعایت کامل موارد ابلاغی، برگزاری 400 محفل قرآنی در هیئات، مساجد و حسینیه ها که شرایط حضور مخاطبین را دارند و برگزاری 175 مراسم دسته روی در روزهای تاسوعا و عاشورا با رعایت کامل نکات بهداشتی از جمله این برنامه هاست.

وی با اشاره به حضور 500 روحانی و ماموستا برای سخنرانی در برنامه های ایام محرم و مشارکت 400 مداح نوحه خوان در این برنامه ها خاطرنشان کرد: برگزاری 200 روضه خانگی ویژه خانواده های هیئات مذهبی از دیگر اقداماتی است که در ماه محرم انجام خواهد شد.

رییس شورای هیئات مذهبی کردستان از تهیه و توزیع بسته های حمایتی کمک های مومنانه در ایام محرم خبر داد و گفت: جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ماه محرم توسط 612 هیئت مذهبی در کردستان برگزار می شود

برنامه های ماه محرم توسط 612 هیئت مذهبی در کردستان برگزار می شود