مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-07سياسي

مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس


انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های شیراز، اصفهان، شهید بهشتی، بوشهر و یزد دوره جامع مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس (Smart Pls) را برگزار می کند.

- انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های شیراز، اصفهان، شهید بهشتی، بوشهر و یزد دوره جامع مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس (Smart Pls) را برگزار می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس حمید بارانی ـ دانشجوی دکترای روانشناسی تربیتی و مدرس و پژوهشگر نرم افزارهای آماری، از 23 مرداد تا هشت شهریور از ساعت 17 تا 21 برپا می شود.

این دوره با همکاری انجمن های علمی دانشجویی اقتصاد دانشگاه شیراز، روانشناسی بالینی و مدیریت آموزشی دانشگاه شیراز، مدیریت و روانشناسی دانشگاه اصفهان، روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی، بهداشت محیط و دانش های اصیل بومی و سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقتصاد دانشگاه خلیج فارس بوشهر و روانشناسی دانشگاه یزد برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره واتساپ 09172950717 تماس بگیرند.

اسمارت پی ال اس نرم افزاری آماری، با رابط کاربری گرافیکی است که از آن برای انجام مدل سازی معادلات ساختاری با روش کمترین مربعات جزیی یا روش PLS یا به عبارتی partial least squares استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس

مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس