مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-07اقتصادي

ناوگان باری آذربایجان شرقی 7 میلیون تن بار حمل کرد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل بار استان در چهار ماه امسال بیش از هفت میلیون تن بار به نقاط مختلف کشور حمل کرد.

- به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی، کاظم تیمورزاده افزود: این میزان بار با صدور بیش از 508 هزار و 900 برگ بارنامه به نقاط مختلف حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهار داشت: در این مدت ناوگان حمل و نقل مسافر استان نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی یک میلیون و 100 هزار مسافر را با بیش از 160 هزار و 800 سفر جابجا کرده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 41 درصد در تعداد مسافر و 38 درصد در تعداد سفر افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در این بازه زمانی یک هزار و 883 مورد با تخلفات اضافه بار در راه های ارتباطی استان برخورد شده که این تعداد 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می دهد.

تیمورزاده، ادامه داد: در این مدت تعداد برچسب معاینه فنی صادر شده برای ناوگان باری و مسافری استان 29 هزار و 600 مورد بوده که نسبت به چهار ماه سال 1399 حدود چهار درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان باری آذربایجان شرقی 7 میلیون تن بار حمل کرد

ناوگان باری آذربایجان شرقی 7 میلیون تن بار حمل کرد