مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-06اجتماعي

پل کاکارضا زیربار ترافیک رفت


ایسنا/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: پل کاکارضا زیربار ترافیک رفت.

وحید کرم الهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان سیل 98 که باعث وارد آمدن خسارت سنگین به تاسیسات زیربنایی ابنیه و جاده های استان شده بود، پل کاکارضا هم یکی از پروژه هایی بود که به دلیل آب شکستگی پایه ها تخریب شد و حدود 3 کیلومتر از محور چهارخطه خرم آباد به شهرستان های الشتر و نورآباد و به سمت غرب کشور به دو خط تغییر یافت.

وی اضافه کرد: شهریور 98 پروژه احداث پل کاکارضا به پیمانکار شرکت راه و ساختمان سپهر بستر واگذار شد و در این راه مشکلات متعددی سر راه پروژه از قبیل سیل آبان 98، پاندمی کرونا و افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی را در پی داشت که البته با همت مسئولین مربوطه این مشکلات نتوانست خللی در مسیر احداث پل به وجود آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه پل کاکارضا و چهارخطه شدن کامل محور الشتر -خرم آباد با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان هستیم.

کرم الهی اظهار کرد: طول کل پل کاکارضا 90 متر و عرض عرشه پل 12 متر که شامل سه دهانه سی متری است، سازه پل بتنی بوده و شامل شمع ستون های مدفون در خاک، ستون های بتنی، تیرهای بتنی پیش ساخته پیش تنیده و عرشه بتنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل کاکارضا زیربار ترافیک رفت

پل کاکارضا زیربار ترافیک رفت