مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-06سياسي

بوعلی: جهاددانشگاهی در حل مشکلات کشور نقش آفرینی کرده است


فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به دستاوردها و ظرفیت های جهاددانشگاهی، گفت: این نهادانقلابی با شناخت دقیق نیازهای کشور در عرصه های علمی، فرهنگی، - ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به دستاوردها و ظرفیت های جهاددانشگاهی، گفت: این نهادانقلابی با شناخت دقیق نیازهای کشور در عرصه های علمی، فرهنگی، تعریف پروژه ها و طرح های جامع نقش مؤثری را در جهاد علمی برای حل مشکلات بر عهده دارد.

سردار یدالله بوعلی در گفت و گو با ایسنا ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، گفت: بدون شک جهاددانشگاهی یک نهاد مؤثر در ارتقای علمی و فعال در زمینه تحقیقات و پژوهش های کاربردی و فناورانه در کشور است که نقش بزرگی در خودکفایی علمی ایران اسلامی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی و فرهنگی زیر نظر جهاددانشگاهی کارنامه درخشانی از خود ثبت کرده اند، گفت: پژوهشکده رویان، مرکز تحقیقات سلول های بنیادی، بانک خون بند ناف و خبرگزاری قرآنی (ایکنا) از جمله این مراکز شاخص علمی و فرهنگی هستند.

فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اهمیت حمایت از مراکز علمی و دانشگاهی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با شناخت دقیق نیازهای کشور در عرصه های علمی و فرهنگی و تعریف پروژه ها و طرح های جامع نقش مؤثری را در جهاد علمی برای حل مشکلات بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوعلی: جهاددانشگاهی در حل مشکلات کشور نقش آفرینی کرده است

بوعلی: جهاددانشگاهی در حل مشکلات کشور نقش آفرینی کرده است