مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-05ورزشي

برای جلوگیری از تبانی در ایران؛ بازی رودررو به جای تفاضل گل!


مسئولان فوتبال ایران برای جلوگیری از برخی تبانی های آشکار مانند زدن بیش از 10 گل در برخی از بازی ها برای افزایش تفاضل گل، اقدام به اجرای بازی رودرو میان دو تیم هم امتیاز به جای تفاضل کرده است.

- برای جلوگیری از تبانی در ایران؛ بازی رودررو به جای تفاضل گل! مسئولان فوتبال ایران برای جلوگیری از برخی تبانی های آشکار مانند زدن بیش از 10 گل در برخی از بازی ها برای افزایش تفاضل گل، اقدام به اجرای بازی رودرو میان دو تیم هم امتیاز به جای تفاضل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فوتبال ایران مدت هاست که با شائبه برخی کم کاری ها و تبانی های در پشت پرده به خصوص در بازی های پایانی فصل رو به رو است.

در فصلی که گذشت، در لیگ دسته دوم، در دیدار تیم های شهید قندی یزد و سردار بوکان 11 گل رد و بدل شد تا تفاضل گل تیم یزدی افزایش یابد و بتواند به لیگ دسته یک راه یابد.

از این قبیل اتفاقات در پایان فصل کم نیست که تیمی برای افزایش تفاضل گل خود نسبت به دیگر رقیب خود، برای زدن گل های بیشتر با سران تیم مقابل زد و بند می کند.

با مشکلات که گفته شد، مسئولان فوتبال ایران به دنبال اجرای قانونی بازی رو در رو به جای تفاضل گل برای تعیین جایگاه تیم ها در جدول رده بندی هستند تا جلوی هر گونه تبانی احتمالی را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جلوگیری از تبانی در ایران؛ بازی رودررو به جای تفاضل گل!

برای جلوگیری از تبانی در ایران؛ بازی رودررو به جای تفاضل گل!