مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-05اقتصادي

باید به فکر اصول اساسی تجارت برای دوران پساکرونا باشیم


رییس اتاق بازرگانی تبریز با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر اساسی در حوزه تجارت برای دوران پساکرونا گفت: باید به سمت توسعه تجارت الکترونیک قدم برداشته شود.

- یونس ژائله روز چهارشنبه در جلسه ی کمیسیون کارآفرینی، گردشگری و اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز که با موضوع بررسی شتاب دهنده های صادراتی در محل اتاق تبریز برگزار شد، با اشاره به وضعیت صنایع و واحدهای تولیدی همزمان با شیوع بیماری کرونا، گفت: در این وضعیت که ارتباطات تجاری کشورها، کاهش یافته باید به فکر اصول اساسی تجارت برای بعد از اتمام این بیماری بوده و راهکارهای جدیدی برای دوران پساکرونا بیابیم.

وی ادامه داد: صادرکنندگان باید خود را آماده برای حضور در بازارهای جهانی در دوران بعد از کرونا کنند و امروزه بحث تجارت الکترونیک اهمیت ویژه ای در حوزه تجارت یافته است که باید در این حوزه نیز به صورت اصولی فعالیت شود.

وی با تاکید بر لزوم تولید محصولات متناسب با بازارهای هدف افزود: شتاب دهندههای صادراتی در وضعیت کنونی میتوانند نقش مهمی در بهبود وضعیت صادرات استان داشته باشند که در این راستا، باید شاهد برگزاری جلسات کارشناسی با حضور اساتید دانشگاهی، فناوران و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع باشیم تا با یک کار تخصصی بتوانیم، موضوع را به پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به فکر اصول اساسی تجارت برای دوران پساکرونا باشیم

باید به فکر اصول اساسی تجارت برای دوران پساکرونا باشیم