مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 15:502021-08-03بين الملل

فارن پالسی: فریبکاری بایدن و کاظمی در عراق جواب نمی دهد


مجله فارن پالسی نسبت به فریب جو بایدن و نخست وزیر عراق هشدار داد و نوشت: تغییر تدریجی را در سطح تهدید فرار روی نیروهای آمریکایی در حال حاضر شاهد هستیم.

- مجله فارن پالسی نسبت به فریب جو بایدن و نخست وزیر عراق هشدار داد و نوشت: تغییر تدریجی را در سطح تهدید فرار روی نیروهای آمریکایی در حال حاضر شاهد هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از این مجله، هفته گذشته جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق گفت، نیروهای رزمی آمریکا را پایان سال جاری میلادی از این کشور بیرون می کشد و در عین حال آن دسته نیروهای آمریکایی که باقی می مانند نقش غیر رزمی یعنی آموزش، مشورت دهی و ارائه داده های اطلاعاتی به نیروهای امنیتی عراق را ایفا خواهند کرد.

این مجله از طریق تحلیل جان هانا، محقق برجسته آکادمی یهودی در امور امنیت ملی به این واقعیت اشاره کرد که اکثر 2500 سرباز آمریکایی در عراق از بیش از یک سال پیش نقش های غیرجنگی و غیر رزمی داشتند.

اعلام روز دوشنبه گذشته مبنی بر خروج، بیشتر بعد سیاسی داشت و آموزشی در صحنه سیاسی با هدف یاری به الکاظمی در جلب رضایت برخی مخالفان حضور آمریکا به خصوص گروه های مسلح شیعه بود که در انتخابات اکتبر رای خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن پالسی: فریبکاری بایدن و کاظمی در عراق جواب نمی دهد

فارن پالسی: فریبکاری بایدن و کاظمی در عراق جواب نمی دهد