مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-03اقتصادي

مطالبه کارگران هفت تپه 100 میلیارد تومان است/ خلع ید مالک هفت تپه را اجرا کنید


اما جمعه شهرستان شوش با اشاره به حقوق معوق کارگران نیشکر هفت تپه، گفت: هر ماه حقوق معوق کارگران چیزی حدود 25 میلیارد تومان است که با توجه به اینکه چهار ماه حقوق آن ها عقب افتاد 100 میلیارد تومان از شرکت مطالبه دارند.

- حجت السلام مهدی علیزاده اصل ظهر امروز  در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در بحث نیشکر هفت تپه ما با جمعیت 6 هزار نفری از کارگران  روبرو هستیم که رزق خانواده آن ها از کار در نیشکر تامین می شود.

وی افزود: خلع ید در نیشکر هفت تپه را یا  تماماً انجام بدهید و مسئوولیت شرکت را به افراد دیگری واگذار کنید یا بی دلیل هیاهوی رسانه ای راه نیندازید که خلع ید صورت گرفته است.

امام جمعه شهرستان شوش گفت: در آن روزها که حکم قلع ید مالک نیشکر هفت تپه صادر شد، دعوا بر سر این بود که این حکم توسط چه کسی انجام شد و کلی بابت این موضوع از همدیگر تشکر کردند.

علیزاده اصل با تاکید بر اینکه بعد از حکم خلع ید هیچ تغییری در نیشکر هفت تپه رخ نداد، بیان کرد: با توجه به حکم صادره انتظار می رفت این حکم ابلاغ و کارهای دیگری صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: اکنون مالکان و وکلای شرکت فعالیت های که به سود آن ها است را انجام می دهند و با این بهانه که ما خلع ید هستیم کارهایی که برای آن ها هزینه دارد(مثل پرداخت حقوق کارگران) را انجام نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه کارگران هفت تپه 100 میلیارد تومان است/ خلع ید مالک هفت تپه را اجرا کنید

مطالبه کارگران هفت تپه 100 میلیارد تومان است/ خلع ید مالک هفت تپه را اجرا کنید