مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-03ورزشي

شعار VAR داخلی تاج پوچ بود، فدراسیون دنبال خرید از خارج


برخلاف ادعاها و شعارهایی که در دوره مهدی تاج و محمدرضا ساکت در مورد تامین سیستم داور ویدئویی فوتبال ایران از شرکت های داخلی سر داده شد، حالا مشخص شده که همه هزینه های انجام شده فرمالیته و رونمایی بوده است و اکنون روسای فدراسیون در پی خرید این سامانه از کشورهای خارجی هستند.

- نشست کارگروه VAR یا همان سیستم کمک داور ویدئویی در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، با نزدیک شدن به آغاز دور نهایی مقدماتی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا، فوتبال ایران برای حفظ میزبانی خود در این رقابت ها ناچار است سیستم داور ویدئویی را خریداری و نصب نماید.

برخلاف ادعاها و شعارهایی که در دوره مهدی تاج و محمدرضا ساکت در مورد تامین سیستم داور ویدئویی فوتبال ایران از شرکت های داخلی سر داده شد، حالا مشخص شده که همه هزینه های انجام شده برای آزمایش و تست آن نمونه های داخلی، فرمالیته و نمایش بوده است و اکنون روسای فدراسیون در پی خرید این سامانه از کشورهای خارجی هستند.

نشست کارگروه VAR (سیستم کمک داور ویدئویی) با حضور مشاور فناوری اطلاعات، روسای دپارتمان های بین الملل، روابط عمومی، حقوقی، مالی، سرپرست کمیته مسابقات، دبیر کمیسیون معاملات، مسئول آموزش داوران، نماینده دپارتمان بازاریابی و کارشناس فنی این تکنولوژی برگزار شد تا مشخص شود فدرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار VAR داخلی تاج پوچ بود، فدراسیون دنبال خرید از خارج

شعار VAR داخلی تاج پوچ بود، فدراسیون دنبال خرید از خارج