مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-02سياسي

اجرای طرح محله اسلامی در سمنان دنبال می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان گفت: اجرای طرح محله اسلامی با جدیت در شهرستان سمنان دنبال می شود تا مشکلات مردم در حوزه های مختلف به کمک مسؤولان امر به سرعت رفع شود.

- سپاه شهرستان سمنان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، در مورد اجرای طرح محله های اسلامی در شهرستان سمنان اظهار کرد: این طرح یکی از الگوهای موفق سپاه و بسیج استان و شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: محله های اسلامی، طرحی است که مبدع و آغازگر اجرای آن سپاه و بسیج شهرستان سمنان بوده و اکنون حدود 6 سال است که این طرح در سطح استان سمنان در حال اجراست و تبدیل به یک الگوی کشوری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان با اشاره به اینکه ایده طرح محله اسلامی برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری که تأکید بر ورود مردم در صحنه دارند است، بیان کرد: بر این اساس، مسجدمحوری، محله محوری، نقش مردم در اداره جامعه در طرح محله اسلامی به خوبی پیاده سازی و مورد توجه قرار گرفته است.

عبداللهی به توضیح طرح محله اسلامی پرداخت و ادامه داد: معتمدان هر محل به عنوان رییس شورای محله انتخاب می شوند، پایگاه های بسیج محل و هیأت امنای مساجد نیز در این شورا عضویت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محله اسلامی در سمنان دنبال می شود

اجرای طرح محله اسلامی در سمنان دنبال می شود