مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 15:302021-08-01پزشكي

استاندار: شمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی 4 برابر شده/ اختیار تعطیلی نداریم


روزانه 430 بیمار جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری می شوند و تعداد بستری شدگان در بخشهای مراقبتهای ویژه استان نیز به 400 نفر رسیده است.

- روزانه 430 بیمار جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری می شوند و تعداد بستری شدگان در بخشهای مراقبتهای ویژه استان نیز به 400 نفر رسیده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در این استان در موج پنجم، چهار برابر شده و تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستانهای خراسان رضوی به مرز 2 هزار نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ محمد صادق معتمدیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در شرایط کنونی 70 درصد شمار بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی مربوط به بیمارستانهای کلانشهر مشهد است.

وی اضافه کرد: روزانه 430 بیمار جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری می شوند و تعداد بستری شدگان در بخشهای مراقبتهای ویژه استان نیز به 400 نفر رسیده است.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: این در حالی است که تعداد فوتی های ناشی از کرونا افزایش قابل توجهی یافته و به 35 نفر در روز رسیده است.

معتمدیان گفت : طبق پیگیری ها و هماهنگی انجام شده 650 تخت بستری جدید برای بیماران کرونایی به امکانات دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزوده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: شمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی 4 برابر شده/ اختیار تعطیلی نداریم

استاندار: شمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی 4 برابر شده/ اختیار تعطیلی نداریم