مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 19:152021-07-31اقتصادي

تخصیص 200میلیارد ریال برای بهسازی بیمارستان بوعلی اردبیل


استاندار اردبیل تخصیص اعتبار 200ریالی برای به سازی و نوسازی بیمارستان کودکان بوعلی اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه دیدار با رییس بوعلی اردبیل انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان بوعلی تنها بیمارستان تخصصی کودکان و اطفال در سطح استان است و با بیان اینکه به سبب قدمت زیاد این بیمارستان و فرسوده شدن برخی از زیرساخت ها نیاز به بازسازی دارد.

استاندار اردبیل بیان کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه مساعدت لازم را برای تخصیص200میلیارد ریالی جهت بهسازی سیستم تهویه مطبوع، تهیه منبع ذخیره آب سالم، تهیه دیزل ژنراتور، یو پی اس برق و سایر نواقصات را صادر و در آینده نزدیک این بیمارستان نیز رفع نقص می شود.

بهنام جو همچنین در رابطه با پیگیری و تامین منابع مالی راه آهن اردبیل ـ میانه و بزرگراه های استان تصریح کرد: کلیه منابع مالی و اعتبارات تخصیصی راه آهن اردبیل، راه های مواصلاتی استان با آقای نوبخت بررسی و دستور تسریع روند پرداخت اعتبارات به معاونان سازمان برنامه و بودجه توسط رییس این سازمان صادر شد.

وی همچنین در رابطه با تامین بودجه پایاب سدهای خداآفرین، عمارات نیز گفت: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان منابع مالی خوبی برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 200میلیارد ریال برای بهسازی بیمارستان بوعلی اردبیل

تخصیص 200میلیارد ریال برای بهسازی بیمارستان بوعلی اردبیل