مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-31اقتصادي

19 شهرستان در کرمان دچار وضعیت بسیار پرخطر قرمز هستند


معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه 19 شهرستان استان کرمان در وضعیت بسیار پرخطر قرمز قرار دارند، گفت: رنگ بندی ها دلالت بر شرایط بحرانی شیوع کرونا در کرمان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعنوان کرد: طبق رنگ بندی که ابتدای این هفته در سطح کشور اعلام شده در کل کشور 53 شهرستان دروضعیت زرد، 110 شهرستان در وضعیت نارنجی و 285 شهرستان در وضعیت بسیار پرخطر قرمز قرارگرفته اند.

بصیری با اشاره به اینکه در استان کرمان 19 شهرستان در وضعیت بسیار پرخطر قرمز قرار دارند، افزود: فقط شهرستان ارزوییه در وضعیت زرد است و شهرستان های انار، رابر و راور در وضعیت نارنجی هستند.

معاون استاندار کرمان ادامه داد: بقیه شهرستان های بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رفسنجان، رودبار، ریگان، زرند، سیرجان، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه گنج، کرمان، کوهبنان، کهنوج، منوجان و نرماشیر در وضعیت قرمز هستند که برخی از این شهرستان ها در وضعیت قرمز پلاس قرار گرفته اند که وضعیت اصلاً خوب نیست.

وی گفت: بدین ترتیب نسبت به هفته قبل تمام شهرستان هایی که قرمز بودند همچنان در وضعیت قرمز باقی مانده اند به علاوه شهرستان کوهبنان هم از وضعیت زرد به قرمز تبدیل شده و شهرستان راور هم از وضعیت زرد به نارنجی تغییر وضعیت داده است که این رنگ بندی دلالت بر بحرانی بودن شرایط شیوع بیماری در استان کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 شهرستان در کرمان دچار وضعیت بسیار پرخطر قرمز هستند

19 شهرستان در کرمان دچار وضعیت بسیار پرخطر قرمز هستند