مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:102021-07-31فرهنگي

فراخوان طراحی یادمان قطعه هنرمندان آرامستان اراک منتشر می شود


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: طراحی یادمان قطعه هنرمندان آرامستان اراک فراخوان می شود.

- ایسنا/مرکزی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: طراحی یادمان قطعه هنرمندان آرامستان اراک فراخوان می شود.

افشین حسینی نهم مردادماه در جلسه ساماندهی قطعه هنرمندان اراک با تاکید بر اینکه بر روی محوطه سازی و نصب المان ها در این قطعه بسیار حساس هستیم، اظهار کرد: اندیشه عمومی مایل است که المان ها مستقیما به موضوع مرتبط باشند، در حالی که المان های انتزاعی تر که فکر و اندیشه اجتماعی را درگیر کنند باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: باید اندیشه فرهنگی عموم و دید بصری را ارتقا بخشیم و انتظار این است که طرح های شرکت کننده در فراخوان ساماندهی قطعه هنرمندان آرامستان اراک، دارای پیچیدگی و عناصر زیبایی شناسی باشد.

حسینی تصریح کرد: باید به طراحان مسیر کار، هدف از ساماندهی و مطالبه اصلی را منتقل کرد تا کار براساس خواسته کارفرما(سازمان آرامستان شهرداری اراک) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه حیدری رییس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: طرح های مختلف برای ساماندهی قطعه ارائه شد، اما با توجه به اهمیت کار تصمیم بر این شد که طرح های بیشتری دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان طراحی یادمان قطعه هنرمندان آرامستان اراک منتشر می شود

فراخوان طراحی یادمان قطعه هنرمندان آرامستان اراک منتشر می شود