مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-31فرهنگي

پیکر هنرمند پیشکسوت گیلانی به خاک سپرده شد


پیکر هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون استان گیلان مرحوم «اکبر محبوبی فر» با حضور اهالی هنر و رسانه بدر قطعه هنرمندان آرام گرفت.

- رشت- پیکر هنرمند پیشکسوت تئاتر و تلویزیون استان گیلان مرحوم اکبر محبوبی فر با حضور اهالی هنر و رسانه بدر قطعه هنرمندان آرام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر شنبه با حضور جمعی از اهالی هنر، فرهنگ و اصحاب رسانه گیلان پیکر اکبر محبوبی فر هنرمند پیشکسوت این استان در قطعه هنرمندان تازه آباد رشت به خاک سپرده شد.

اکبر محبوبی فر نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون استان گیلان بود که بامداد امروز در سن 80 سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

از وی ده ها اثر اعم از تئاتر و سریال به یادگار مانده است که می توان به مجموعه های تلویزیونی حیرانی ، صدا می ماند ، ارث ، سریال در چشم باد اثر مسعود جعفری جوزانی عطر گل چای، مهمانسرای امید اشاره کرد.

محبوبی فرد که بازنشسته نیروی هوایی بود که در میان اهالی هنر استان گیلان به مشت رحیم رادیو معروف بود و گیلانیان خاطرات بسیاری از بازی های وی دارند.

این هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون همچنین چند سالی بود که در حوزه رسانه استان گیلان نیز فعال و از اعضای اصلی خانه مطبوعات استان محسوب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر هنرمند پیشکسوت گیلانی به خاک سپرده شد

پیکر هنرمند پیشکسوت گیلانی به خاک سپرده شد