مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-30فرهنگي

«خفاش شب» چه لباس هایی می پوشید؟/ ورزشکاری که طراح لباس شد!


طراح لباس نمایش «غلامرضا لبخندی» با اشاره به چگونگی طراحی لباس شخصیت های این اثر نمایشی درباره تجربه طراحی برای ورزشکاران ایرانی و پیشنهاد طراحی لباس برای المپیک توضیحاتی ارائه داد.

- طراح لباس نمایش غلامرضا لبخندی با اشاره به چگونگی طراحی لباس شخصیت های این اثر نمایشی درباره تجربه طراحی برای ورزشکاران ایرانی و پیشنهاد طراحی لباس برای المپیک توضیحاتی ارائه داد.

زهره کاظمی طراح لباس نمایش غلامرضا لبخندی به کارگردانی کهبد تاراج درباره ویژگی هایی مد نظر برای طراحی لباس این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: نمایش غلامرضا لبخندی قرار است به محض باز شدن تماشاخانه ها ادامه اجرای خود را در تماشاخانه ایرانشهر از سر بگیرد.

این اثر نمایشی درباره زندگی غلامرضا خوشرو معروف به خفاش شب است و اتفاقی است که زیاد از آن نگذشته و هنوز همه مردم جزییات واقعه را به خاطر دارند، بنابراین زمانی که متوجه می شوند نمایش درباره خفاش شب است ناخودآگاه فلاش بکی در ذهنشان شکل می گیرد.

از این رو طراحی لباس چنین نمایشی که براساس وقایعی واقعی بنا شده کار سختی بود و از طرف دیگر من نسبت به قربانیان این واقعه نیز احساس مسئولیت می کردم چون امکان دارد افرادی که آنها را می شناسند و یا حتی خانواده هایشان به دیدن این نمایش بنشینند به همین دلیل من وظیفه داشتم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خفاش شب» چه لباس هایی می پوشید؟/ ورزشکاری که طراح لباس شد!

«خفاش شب» چه لباس هایی می پوشید؟/ ورزشکاری که طراح لباس شد!