مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-30سياسي

علیزاده برمی: نشست ها با شورای ائتلاف استان سمنان ادامه می یابد


نشست های دوجانبه با شورای ائتلاف استان سمنان برای خدمت بهتر به مردم ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا عموزاده، به نمایندگی از رییس شورای ائتلاف استان سمنان به همراه شماری از اعضای این شورا با دکتر علی اکبر علیزاده برمی، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی جهان، ایران و استان سمنان گفت وگو کردند.

در این نشست صمیمی که با استقبال نماینده مردم دامغان در مجلس همراه شد، حاضران بر لزوم خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و رفع تنگناها و مشکلات موجود در بخش های مختلف تأکید کردند و کمک به دولت مردمی آینده یکی از اولویت های جدی عنوان شد.

علی رضا عموزاده، رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله سیدابراهیم رییسی در استان سمنان در انتخابات 1400 و از اعضای شورای ائتلاف استان سمنان در این نشست، گزارشی از روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان و نیز فعالیت های شورای ائتلاف و وحدت استان در راستای هم افزایی، همدلی و اتحاد میان نیروهای انقلابی استان ارائه داد.

نماینده مردم دامغان در مجلس نیز ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات مؤثر شورای ائتلاف استان سمنان در راستای تقویت وحدت بین نیروهای انقلابی استان، خواستار تداوم برگزاری این نشست ها شد و دریافت نظرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده برمی: نشست ها با شورای ائتلاف استان سمنان ادامه می یابد

علیزاده برمی: نشست ها با شورای ائتلاف استان سمنان ادامه می یابد