مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-30اقتصادي

تداوم طرح مسکن محرومین در خراسان جنوبی/ 10 هزار واحد ساخته شود


استاندار خراسان جنوبی، تداوم طرح احداث مسکن محرومین را با ساخت 10 هزار واحد دیگر در استان را خواستار شد.

- ، حمید ملانوری پیش از ظهر جمعه در حاشیه مراسم بهره برداری از واحدهای مسکن اقشار کم درآمد و مقاوم سازی شده در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: احداث این 10 هزار واحد، کل نیاز استان را پاسخ می دهد.

وی، تأمین مسکن را اصلی ترین نیاز مردم عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام دولت در تأمین مسکن ویژه اقشار کم درآمد، ایجاد امید را به همراه داشته است.

استاندار خراسان جنوبی، ضمن تشکر از اهتمام رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در تأمین مسکن اقشار کم درآمد، گفت: در راستای تفاهم نامه ای که در جریان سفر دکتر نوبخت به استان به امضا رسید، مقرر شد 11 هزار واحد مسکن محرومین و اقشار کم درآمد در خراسان جنوبی احداث شود.

ملانوری متذکر شد: در جریان دو سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان در دی ماه 98 و خردادماه 99، در مجموع 4 هزار و 500 واحد به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای برنامه امروز نیز 3 هزار و 500 واحد دیگر آماده شده که افتتاح می شوند، تصریح کرد: کلید یک واحد به نیابت از همه مالکین به همسر شهید کوشه تحویل شد.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: 3 هزار واحد باقیمانده نیز در حال ساخت است و تا 4 ماه آینده به طور کامل به بهره برداری می رسد و به مالکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم طرح مسکن محرومین در خراسان جنوبی/ 10 هزار واحد ساخته شود

تداوم طرح مسکن محرومین در خراسان جنوبی/ 10 هزار واحد ساخته شود