مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 02:352021-07-29حوادث

نصب دستگاه کمک ناوبری در فرودگاه دشت ناز ساری


مدیرکل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه دستگاه کمک ناوبری در فرودگاه دشت ناز ساری نصب شده که به فرود هواپیما در دید کم کمک می کند، گفت: سامانه تشخیص دید افقی در سطح باند پروازی نیز در فرودگاه ساری در حال نصب است.

- سعدالله وطن خواه امروز درباره وضعیت پروازهای فرودگاه های مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: پروازها در فرودگاه های دشت ناز ساری، نوشهر و رامسر در حال انجام است، به طوری که در طول هفته در فرودگاه دشت ناز ساری90 پرواز، در فرودگاه نوشهر 12 پرواز و در فرودگاه رامسر 28 پرواز انجام می شود.

  وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تمامی مراحل پروازها، افزود: این موضوع موجب جلب اعتماد مردم نسبت به پروازها شده است و به صورت کامل به همه موارد بهداشتی توجه می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه دستگاه کمک ناوبری در فرودگاه دشت ناز ساری نصب شده است که به فرود هواپیما در دید کم کمک می کند، اضافه کرد: همچنین سامانه تشخیص دید افقی در سطح باند پروازی نیز در فرودگاه ساری در حال نصب است.

این مسؤول گفت: در حال حاضر 70 درصد زهکشی فاضلاب پرواز، بلوار اصلی فرودگاه و سامان بخشی پروژه های اطراف فرودگاه در  حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دستگاه کمک ناوبری در فرودگاه دشت ناز ساری

نصب دستگاه کمک ناوبری در فرودگاه دشت ناز ساری